Gallery

Wednesday, 22 February 2012

Decision

Those blocks from my posting last week look like this put together with the flowered sashing (version 3). I'll add brown 10" borders, which will give a single bed-sized quilt of about 77" x 91", just as soon as get my machine back from a very important man in my life: my sewing machine fixer-upper. Until then I am in withdrawal and rummaging around in cleaning up my studio. Of course the temporary loss of one of my preferred sewing machine means that I am much too distressed to do any housework!

Les blocks de la semaine passée ont l'air de ceci assemblés avec des separations fleuris. Je vais y ajouter une bordure brune de 10" - 25 cm, ce qui fera une courte-pointe pour lit simple de 77" x 91" - 1.92m x 2.28m,  aussitôt que ma machine à coudre est de retour du reparateur. En attendant cette joyeuse (si ça ne me coûte qu'une nettoyage) réunion je brette dans j'arrange mon studio. Évidement je suis beaucoup trop en peine de me trouver sans mon moulin préféré pour qu'il me soit possible de m'occuper de mon menage........

Hier sind die Blöcke über die ich neulich geschrieben habe mit geblümten Zwischenstreifen (Version 3). Sobald meine Nähmaschine aus der Werkstatt zurück ist bekommt dieser Quilt eine 25 cm breite Bordüre, was dann einen Einzelbettquilt von 1.92m x 2.28m ergeben wird.
Zur Zeit fühle ich mich so einsam ohne meine liebste Maschine daß ich nur allemal in meinem Studio herumkramen aufräumen kann. Und natürlich geht es mir viel zu schlecht als daß ich mich um meinen Haushalt kümmern kann.......



5 comments:

  1. Ha ha...I totally agree you must refrain from housework:) I got the Sew Sisters package yesterday...really pretty stuff.

    ReplyDelete
  2. just voted for your basket entry...very cute!

    ReplyDelete
  3. what a lovely quilt. I really like the colours

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and leaving a message!
Merci de votre visite et votre message!
Danke schön für den Besuch und einen Kommentar!