Gallery

Thursday, 31 July 2014

A Finish with no name

This quilt is finally finished - I am flabbergasted to see that is was an u.f.o. for a year and a half. Now I'd like to find a nice name for it....

59" x 76" - 1.47m x 1.9m

Cette courte-pointe est enfin terminé, je suis surprise de voir qu'elle a languie non-finie pendant un an et demi. Maintenant il ne me reste de lui trouver un beau nom.....

back - dos - Rueckseite

Dieser Quilt ist endlich fertig gequiltet, ich war überascht zu sehen daß er seit ein ein-halb Jahren darauf wartete. Jetzt bleibt mir nurmehr ihm einen schönen Namen zu finden....


4 comments:

  1. Congratulations on your finish! Beautiful quilt and the quilting is stunning! Love the back.

    ReplyDelete
  2. I really like the effect of light and dark on this quilt not sure of a name for it tho....

    ReplyDelete
  3. Bonjour. Avez-vous tracé toutes les fleurs du piquage ? Et quand je regarde tous les quadrillés, je vois qu'il y beaucoup de travail. Est-ce qu'ils sont aussi tracés, ou à l'oeil, ou à la règle ? Il faudrait bien que je me décide à utiliser ce motif. À l'intérieur d'un autre comme ça, j'aime bien.

    ReplyDelete
  4. I love your colour choices and the quilting is stunning. The name that came immediately to mind was "Echoes of a Garden".

    ReplyDelete